miercuri, 3 martie 2010

O, ce viaţă palpitantă!

O maşină albă opreşte cu un sunet ascuţit de frâne la un metru de staţia de autobuz. Din ea răsună versurile “Cine e iubirea mea? Cine e inima mea?” Înăuntru doi băieţi cu şapcă; cel din stânga bate ritmul rapid pe volan. Amândoi işi lasă geamurile în jos pentru a observa mai bine ce se întâmplă afară. Înspre ei, grăbită, vorbind la telefon şi gesticulând nervos, vine Pisi. O victimă perfectă în plasa vrăjelii acestor bă-eţi super şmecheri. Cuvintele de laudă curg, adjectivele zboară, fluierăturile se contopesc cu şuieratul vântului de primăvară. Pisi trece pe lângă maşină fără să-i vadă şi fără să-i audă. Telefonul ţinut lângă ureche de mâinile dotate cu unghii ascuţite, argintii, pare o sursă atotacaparatoare pentru Pisi, care merge uitându-se în gol şi ascultând absorbită ce i se spune la ureche.
În staţie se opreşte, se lipeşte de un panou publicitar, zgârie pământul cu vârful ascuţit al pantofului cu toc şi spune, tare, astfel încât vocea îi răsună în toată staţia:
- Hai fată! Serios? Da fată, a venit şi la noi şi al meu voia să-şi ia dă la iel un costum Armani fată. Da’ nu i-a plăcut. Şi-a luat un tricou alb şi o pereche dă pantaloni dă trening. Da.
Observând privirile încruntate ale celor din staţie, ce fură întrerupţi din propriile lor meditaţii de această voce aproape masculină, Pisi se întoarce cu spatele la ei şi cu faţa spre panoul publicitar, pe care îl mângâie cu un deget arătător împodobit cu două inele masive de aur.
- Ce fată? Da fată, ştiu că l-a arestat. Şi p-ăla mic al lu Grasu? Hai fată ce naşpa. Da, că mie mi-a zis Gicu să stau în casă să nu merg după el că are nişte treburi în oraş şi de, nu m-am dus...e bărbat, ştie el ce face. Da fă, şi (coboară vocea) s-a întors acasă bătut aproape să plângă, uite mami ce mi-a făcut, uite! făcea. Să fiu a naibii dacă nu-i bat io când îi mai văd fă, am jurat pă ce-am io mai scump, pă mămicuţa mea mă jur! (îşi înghite o lacrimă, continuă cu voce tare). Da fată, şi la noi a venit poliţia la uşă da Gicu mi-a zis să nu le deschid şi ăia a plecat...(râde) Ce proşti e fă!
Autobuzul se opreşte în staţie. Pisi se grăbeşte să se urce înainte ca ceilalţi să coboare, cineva înjură, Pisi înjură si ea.
- Nimic fată, e moşii ăştia dă să împing în tine fată, nişte disperaţi. Ia zi, la bairam la Giani cum a fost, cică şi acolo au venit mascaţii...(râde)
Bă-eţii din maşină dau muzica mai tare şi cântă cât îi ţin plămânii, cu vocea răguşită ce se cere în astfel de melodii: „Cine e inima meaaa...”

4 comentarii:

  1. Ba-etii canta ca are talent... simte muzica :) iar aia e o nesimtita, cum sa nu te lasi sedusa in situatia de fata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum pot intra in legatura cu respectiva domnisoara?

    Si ca sa profit de ocazie.. Daca vrea cineva costume Armani, parfumuri originale, casetofoane, sau dame de companie, va astept sa-mi lasati un mesaj pe siteul meu pentru a discuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. fata deci mergeam la mall si a venit unii la mine de-a intrebat de tine. cica esti cea mai tare scriitoare de pă net, că alea alea, cutare cutare, eu m-am tinut tare fa, ca nu m-a facut pe mine doua vorbe trei vrajeli, zice unu grasu a lu cotoi dân Giuleşti Sârbi ca ar da si un BMW Pisicuta fata numai sa te babardeasca asa din vorbe adica literar ma-ntelegi, la o cafea la Mc.

    te pup, mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  4. fata e stilata, o printesa unicata, nu e ea de ba-etii aia!

    cred ca sta in carti-eer cu mine, daca o mai vad ii strecor nr tau de tel, no worries (sa-mi lasi adresa site-ului, cumpar parfumuri originale!)

    daca e grasu a lu cotoi ala da il stiu io da i se zice si jmekeru, spune-i ca vreau sa vad BMW-ul mai intai.

    RăspundețiȘtergere